یزد فردا:رییس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه ی افتتاح بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی آبان در شهرستان یزد که به مناسبت دومین روز دهه فجر صورت گرفت، اظهار داشت: منافع بخش خصوصی و دولتی در اجرای طرح همیار دامپزشکی روستا در نظر گرفته شده است.

دکتر مهدی خلج در جمع فعالان بخش خصوصی و دولتی استان تصریح کرد: دامپزشکی به منظور ارتقاء عملکرد و خدمت رسانی هر چه بهتر      می بایست ارکان گزارش گیری خود را تقویت نماید. از گذشته تاکنون دامداران، واسطه گرها و مسئولین میادین دام از جمله سربازان گزارش دهنده این سازمان به شمار می رفته اند و در سال جاری با اجرای طرح همیار دامپزشکی روستا ارکان گزارش گیری تقویت خواهد شد.

وی ضمن اذعان به اینکه هیچگونه دخالتی در امور تخصصی و فنی توسط این همیاران در امور دامپزشکی صورت نمی گیرد، از همیاران دامپزشکی به عنوان همکاران افتخاری دامپزشکی نام برد و گفت: استفاده از ارتباط، توان و نیروی ارزشمند این عزیزان که در اقصی نقاط کشور حضور دارند و از نزدیک در ارتباط با جمعیت دامی می باشند، در گزارش دهی کانون های بیماری و همکاری با اکیپ های دامپزشکی بسیار تاثیر گذار و مثمر ثمر خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا