یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" شهردار منطقه یک یزد در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به نتایج مثبت رویکرد جامعه محوری پلیس در جامعه، اعتماد مردم را مهمترین دستاورد این رویکرد و نقطه قوت پلیس برشمرد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا، مهندس "سید ابوالفضل کشفی پور" در این دیدار از زحمات و تلاش های معاونت اجتماعی در برگزاری همایش خانواده موفق اظهارداشت: نیروی انتظامی طی سال های اخیر با اجرای برنامه های مختلف و متعدد آموزشی، اجتماعی؛ علاوه بر مقابله با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی، رویکرد جامعه محوری را در پیشگیری از وقوع جرایم و مردم داری در پیش گرفته است، که این؛ نقطه قوتی برای پلیس است.

وی خاطر نشان کرد: جلب اعتماد مردم، مهمترین دغدغه شهرداری و پلیس است که برای تحقق آن باید هوشمندانه عمل کرد. پلیس باید افزون بر جلب اعتماد عمومی، زمینه امنیت و آسایش جامعه را فراهم کند که معاونت اجتماعی در این زمینه با خلوص نیت و با عملکرد های مثبت گام های بسیار خوبی را برداشته است، مردم و مسئولان باید قدر دان پلیس باشند.

در ادامه این دیدار؛ سرهنگ مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزدنیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار منطقه یک یزد و همکاری و تعاملات مطلوب با پلیس از جمله در برنامه های هفته ناجا بویژه برنامه خانواده موفق، گفت: امنیت در یک جامعه تنها توسط یک سازمان یا نهاد اجتماعی محقق نخواهد شد، بلکه لازمه آن مشارکت همگانی اقشار جامعه است و در این میان شهرداری نقش موثری در جهت توسعه فرهنگ و ارتقاء امنیت اجتماعی دارد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر فرمانده انتظامی استان یزد از شهردار منطقه یزد، به وی اهداء شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا