یزدفردا "تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس سلمانی مديرناحیه آزادشهر، با حضور در مسجد امام موسی بن جعفر(ع)، مسائل و مشکلات این محله بررسی کردند.

مشکلاتی نظیر عدم جدول‌کشی مناسب، کمبود پارک فضای سبزمناسب، نبود امکانات ورزشی، خاکی بودن بعضی از معابر این محله، اجرانشدن طرح فاضلاب و ترددکامیونها در سطح محله از مهمترین مشکلاتی بود که مردم در این دیدار به آنها اشاره کردند.

در ادامه این جلسه شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد با قبول مشکلات موجود در این منطقه، اظهار داشت: کمبودهای این محله را در بازدیدهای مختلفی که داشته ایم دیده ایم و طی این بازدیدها لیستی از معضلات محله تهیه و جهت پیگیری و انجام اصلاحات به شهرداری مربوطه ابلاغ شده است اما با توجه به وسعت جمعیت در این منطقه هنوز جای کار بسیار داردو در راستای حل مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

همچنین دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد در این دیدار ضمن تشکر از دعوت مردم محله آزادشهر از نمایندگانشان درشورا،گفتند: مسائل و مشکلات این محله مکتوب شود و به شورای اسلامی شهر یزد ارسال شود تا موضوعات در کمیسيون های مختلف شورا با حضور مسئولین مربوطه بررسی و در بودجه سال95 برای رفع مشکلات اهالی اقدامات جدی صورت پذیرد.

در نهایت مقرر گردید چند نفر به نمایندگی از طرف مردم محله آزادشهر برای رفع مشکلات به شورای شهر معرفی تا در جهت تسریع رفع مشكلات، پیگیر آنها شوند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا