معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تدبیر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران تضمین کننده آینده درخشان کشور است.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "  روز یک شنبه 27 دی ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان مراسم نمادین زنگ اقتدار ملی، عزت اسلامی و ایرانی آباد در مجموعه آموزشی، فرهنگی سماء یزد و همزمان با دیگر مدارس استان نواخته شد.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تبریک آغاز اجرای برجام و رفع تحریم های ظالمانه به ملت ایران و مردم دارالعباده یزد اظهار داشت: این پیروزی به همه مردم و تمامی اركان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد.
«محمد علی طالبی» رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری را نقطه وفاق، همدلی و همراهی ملت و دولت خواند و افزود: تدبیر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران تضمین کننده آینده درخشان کشور است.
وی ادامه داد: امیدواریم به لطف خداوند متعال دولت جمهوری اسلامی بتواند با برطرف کردن مشکلات موجود در فضای همدلی و با آرامش به مسئولیت خطیر خود در جهت خدمت به مردم عمل کند.
طالبی تصریح کرد: اگرچه برخي سوء تدبيرها و كينه توزي هاي دشمنان، مشكلات اقتصادي امروز را در کشور رقم زده است، اما تدبير امروز، آينده اي درخشان را مقابل دانش آموزان قرار می دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود ازدانش آموزان خواست رسالت اصلی خویش را جدی بگیرند و برای کسب علم، تربیت و مهارت های زندگی فردی و اجتماعی تمام همت خود را به کاربندند.
گفتنی است درادامه این مراسم دانش آموزان مقاله، شعر و سرودهای حماسی خود را با موضوعات اقتدار ملی، عزت اسلامی و آبادانی ایران قرائت کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا