با معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان محل برگزاری آزمون استخدامی شهرداریهای استان، سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد سرویسی را جهت انتقال متقاضیان به محل آزمون ارائه کرد تا از ساعت 6:40 صبح جمعه دوم بهمن ماه کار خود را آغاز نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد بر اساس اعلام مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، محل انجام آزمون استخدامی شهرداریهای استان یزد که در روز جمعه دوم بهمن ماه سالجاری در یک نوبت صبح، از ساعت 8 لغایت 11 برگزار می شود، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به آدرس: انتهای بلوار پروفسور حسابی- میدان عالم می باشد.

 در همین راستا سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد به منظور انتقال متقاضیان به محل آزمون، نسبت به ارائه سرویس از پایانه های دولت آباد، امام خمینی(ره) دروازه قرآن و امام علی(ع) اقدام نموده  که از ساعت 6:40 صبح جمعه دوم بهمن ماه آماده خدمات رسانی می باشند.

بر این اساس داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از تاریخ بیست و هفتم لغایت سی ام دی ماه با مراجعه به پورتال دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به آدرس http://shahri.ostanyazd.ir  اقدام نمایند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا