یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از صحت عمل و رد رشوه مامور وظيفه شناس کلانتري "12 قائم" شهرستان يزد، خبر داد.

سرهنگ "محمداعتمادي­نسب"  درباره اين خبر گفت: با توجه به دريافت خبرهايي مبني بر فعاليت دو نفر از موادفروشان حرفه­اي در يکي از محله هاي شهر يزد، بررسي موضوع به ماموران انتظامي سپرده شد.

وي ادامه داد: ماموران پليس با هماهنگي مقامات قضائي تحقيقات لازم را در اين خصوص آغاز کرده و با تلاش گسترده و شبانه روزي خود متوجه شدند اين دو قاچاقچي که پدر و پسر هستند در امر توزيع گسترده هروئين، فعاليت دارند.

سرهنگ اعتمادي­نسب گفت: ماموران پليس با برنامه­ ريزي و رعايت نکات پليسي در يک عمليات ضربتي وارد مخفيگاه آنها شده و دو قاچاقچي را هنگام فروش 10 گرم هروئين، دستگير کردند.

وي افزود: پدر و پسر قاچاقچي به خيال خام و باطل خود و براي رهايي از چنگال قانون، مبلغ 30 ميليون ريال وجه نقد را به عنوان رشوه به مامور پليس تحويل مي­دهند که مامور وظيفه­ شناس در کمال پاکي و صداقت ،وجه مورد نظر را صورتجلسه و متهمان را به کلانتري، انتقال مي­­ دهد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد با بيان اينکه متهمان با دستور قاضي پرونده به دليل پرداخت رشوه و فروش موادمخدر روانه زندان شدند، تصريح کرد: ماموران پليس يزد در راه مبارزه با عاملان ناامني و بي­ثباتي در جامعه از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد و به هيچ عنوان تسليم نيات شوم و فريبکارانه تبهکاران نيز نخواهند شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا