یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"رئیس پلیس راه استان از دو حادثه رانندگی در محورهای برون شهری یزد و کشته شدن سه تن بر اثر این حوادث رانندگی، خبر داد.

سرهنگ "احمد مظفری"  گفت: در ساعت 7 و 40 دقیقه روز گذشته خبر تصادف یکدستگاه کامیون بنز و یکدستگاه وانت "پیکان" در کیلومتر 13 محور "گردکوه" به "بهادران" شهرستان مهریز، از طریق مرکز فوریت­های پلیسی 110 مخابره شد.

سرهنگ مظفری ادامه داد: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی راننده "وانت پیکان" و انحراف به چپ خودرو رخ داد، راننده وانت بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

مظفری در خصوص حادثه رانندگی دیگر که در محور "یزد-شیراز" رخ داد، گفت: در این حادثه که در کیلومتر 63 یزد و در گردنه "علی آباد" به وقوع پیوست، بر اثر واژگونی تریلی کشنده "ولوو" راننده و سرنشین تریلی، در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان یزد علت این حادثه را نیز عدم توانایی راننده تریلی، در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی مستمر (صاف بودن لاستیک) بیان و توصیه کرد: رانندگان قبل از حرکت و تردد با وسیله نقلیه در جاده های کشور از وضعیت فنی خودروی خود، اطمینان حاصل کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا