یزدفردا"طی تفاهم نامه ای میان مرکز فن بازار ملی و پارک علم و فناوری یزد؛فن بازار منطقه ای استان یزد راه اندازی شد

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "طی مراسمی با حضور رییس مرکز فن بازار ملی ایران و رییس پارک علم و فناوری یزد سیزدهمین فن بازار منطقه ای کشور در استان یزد 30 آبان 94 راه اندازی و از سامانه آن رونمایی شد.

در این مراسم در راستای گسترش فن بازارهای منطقه ای با هدف تحقق تجاری سازی دستاوردهای علمی و تحقیقاتی موسسات دانش بنیان فعال و توسعه فعالیت آنها، تفاهم نامه ای میان مرکز فن بازار ملی به نمایندگی حسین صابری، معاون توسعه فناوری پارک فناوری پردیس و فن بازار منطقه ای استان یزد به نمایندگی داریوش پورسراجیان، رییس پارک علم و فناوری یزد منعقد گردید.

رییس مرکز فن بازار ملی ایران در این مراسم با بیان اینکه برای نخستین بار است که فن‌بازار منطقه‌ای در یک استان با تولیت پارک فناوری استان راه اندازی شده گفت: باتوجه به پیشینه قابل قبول پارک یزد در این زمینه و پتانسیل بالای این استان امیدواریم شاهد فعالیت های بسیار خوبی از این فن بازار باشیم.

گفتنی است، فن بازار نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات فناوری به "عرضه کنندگان"، "متقاضیان"، "کارآفرینان" و "سرمایه گذاران" را دارد، در ضمن به ارائه مشاوره در خصوص مراحل و روش های انتقال فناوری نیز می پردازد و از طریق ارائه خدمات متنوع، این فرایند را تسهیل و تسریع می نماید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا