یزد فردا:حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد تقی صالحی از یاران دیرین سومین شهید محراب آیت ا... صدوقی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "، مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ محمد تقی صالحی که سال ها ریاست دفتر آیت ا... شهید صدوقی و مرحوم حجت الاسلام محمد علی صدوقی را برعهده داشت، امروز پس تحمل یک دوره طولانی بیماری، دار فانی را وداع گفت.

بیت شهید صدوقی، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان، علی اکبر اولیاء نماینده یزد در مجلس هشتم، حمیدرضا نصیری زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و چند تن از مسئولان استان با صدور پیام های جداگانه فقدان این روحانی مردمی و متخلق را تسلیت گفته اند.

مراسم تشییع وی عصر امروز پنجشنبه 24 دیماه از مسجد حظیره به سمت حسینیه خرمشاه یزد برگزار می شود و مراسم ترحیم نیز صبح روز جمعه 25 دیماه در مسجد حظیره بر پا خواهد شد.

مرحوم صالحی در سال 1346 با تشویق مرحوم پدرش، تحصیل را در حوزه علمیه یزد آغاز کرد و در همان زمان با شهید صدوقی آشنا شد و به توصیه ایشان، تحصیل را در حوزه علمیه قم ادامه داد.

مرحوم صالحی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در اوایل سال 1358، در سن 26 سالگی به سمت رئیس دفتر شهید صدوقی تعیین شد و ماموریت خود را در این راستا آغاز کرد.

حجت الاسلام صالحی همچنین پس از امامت جمعه مرحوم محمدعلی صدوقی، مسئولیت دفتر ایشان را بر عهده گرفت.

مرحوم محمدتقی صالحی سرانجام امروز، بعد سال ها خدمت به انقلاب اسلامی و شخصیت های انقلابی و مردم یزد، پس از یک دوره طولانی بیماری، دار فانی را وداع گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا