یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" ماموران یگان امداد شهرستان یزد، موتورسیکلت سوزوکی 650 را که با صدای ناهنجار، حرکات آکروباتیک و ایجاد جو رعب و وحشت، آسایش و آرامش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد یکدستگاه موتورسنگین غیرمجاز "سوزوکی 650" در سطح شهر و ایجاد جو رعب و وحشت و مزاحمت نوامیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ " منوچهر نصیری" ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران یگان امداد به صورت ویژه و با تلاش شبانه­روزی، خیابان­های محل تردد این موتورسیکلت را  شناسایی و شب گذشته  این موتورسیکلت را متوقف کردند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت که با ایجاد صدای ناهنجار و جو رعب و وحشت، امنیت و آرامش شهروندان را سلب کرده بود به مراجع قضایی معرفی و موتورسیکلت موردنظر نیز روانه پارکینگ، شد.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: پلیس یزد با حمایت دستگاه قضا و با تمام توان و اقتدار کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه و افرادی که سلامت روحی و روانی شهروندان را به خطر بیندازند برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا