به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دویست وچهل و پنجمین جلسه شورای شهر با گرامیداشت هفته حمل ونقل و ترافیک گفت: در جهان امروز، بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تأثیر قراردادن فرآیند توسعه اقتصادی، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می شود.

حجت الاسلام زارع در ادامه خاطر نشان کرد: مهم ترین ویژگی ها و مزایای استفاده از حمل و نقل عمومی صرفه جویی در زمان، آرامش در صفر، کاهش ترافیک، جلوگیری از آلودگی هوا، کمک به اقتصاد خانواده و مهم‌ترین ویژگی داشتن امنیت بالای حمل و نقل عمومی می باشد.

گراميداشت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به روایت اهل سنت، ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) ، ازدواج پیامبر(ص) با حضرت خدیجه (س) ، شب یلدا ، آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و آغاز هفته وحدت از دیگر مواردی بود که رئیس شورای اسلامی شهر یزد به آنها اشاره نمود.

سپس رئیس پلیس راهور استان با حضور در جمع اعضای شورای شهر با بيان اینکه با همکاری شهرداری شاهدکاهش چشمگیر تصادفات در سطح شهر یزد مي باشيم، اظهار اميدواري كرد: تعامل و همکاری بسیار مناسب شهرداری و پلیس راهور روز به روز در جهت خدمت به مردم ارتقاء یابد.

سرهنگ جمشیدی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که مهندس شفیعی سکان معاونت امور حمل ونقل وترافیک شهرداری را عهده‌دار شده‌اند، شاهد اقدامات خوبی در این معاونت بوده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان گفت: در یزد بیشترین آمار تصادفات مربوط به عابرین پیاده می باشد که نیازمند است در این زمینه با همکاری خانواده ها فرهنگ سازی مناسب انجام شود.

همچنین مهندس سالیانی مسئول پیگیری ویژه استاندار در این جلسه از عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار و معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تشکر نمود و روز ترافیک را گرامی داشت.

در این جلسه از طرف رئیس پلیس راهور استان و مهندس سالیانی مسئول پیگیری ویژه استاندار به نیابت از معاونت عمرانی استانداری از مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار و مهندس شفیعی معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری به جهت اقدامات مناسب در حوزه ترافیک شهری ، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا