یزدفردا "در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان یزد با ریاست جدید:تفاهم نامه قرآني بين صنعت آب و برق و سازمان تبليغات اسلامي استان يزد امضا شد

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا "اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان یزد به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد همراه با امضاء تفاهم‌نامه قرآنی بین مدیران صنعت آب و برق و سازمان تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

رييس شوراي هماهنگي مديران صنعت آب و برق استان، هدف از امضای این تفاهم‌نامه را ترویج و توسعه فرهنگ انس و الفت با قرآن کریم و آموزش کارکنان و خانواده‌های آنان ذکر کرد.

همچنین در این جلسه ريیس سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به آیات و روایات در رابطه با قرائت، یادگیری و تدبر در قرآن، آن را مقدمه‌ای برای عمل بهتر به قرآن دانست.

حجت‌الاسلام حسینی‌کوهستانی با بیان این‌که جامعه بشری امروز از خلاء معنویت رنج می‌برد؛ افزود: آن چیزی که واقعا می‌تواند اطمینان و آرامش قوی به انسان دهد ارتباط با خداست.

شایان ذکر است،  با ابلاغ حكمي از سوی وزیر نیرو از 17 آبان‌ماه 94 محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مدت یک سال به‌عنوان ريیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا