یزدفردا "دویست وچهل وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر یزد  به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) آغاز شد و در ادامه در سخنانی  به مظلومیت شیعیان نیجریه و محکوم کردن قتل عام این شیعیان به دست ارتش نیجریه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا " حجت الاسلام زارع  بر ضرورت حفظ حقوق شیعیان و لزوم مجازات عناصر خودسر ارتش نیجریه تاکید کرد و افزود: باید همه دنیا این جنایات زشت را محکوم کنند و خصوصاً کشورهای اسلامی برای جلوگیری از چنین فجایعی، اقدامات لازم و مناسب را انجام دهند.

ایام وفات حضرت سکینه(س) دختر امام حسین(ع)، سالروز ولادت جلال الدین مولوی، سالروز شهادت دکتر مفتح و همراهانش، سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) از مهمترین مواردی بود که حجت الاسلام زارع به آنها اشاره کرد.

در ادامه مهندس محمدرضاعظیمی زاده شهردار یزد با اشاره به این نکته که بلوار خاتم یکی از بلوارهای مهم در مرکز شهر یزد است که نقش موثری در کاهش ترافیک خیابان پرتردد آیت‌ا...کاشانی یزد خواهد داشت، اظهارداشت: با تملک یک پلاک باقی مانده در مسیر بلوار خاتم، این بلوار آماده اتصال به خیابان کاشانی مي باشد.

گفتنی است این بلوار در امتداد بلوار امام جعفر صادق(ع) یزد ایجادشده است که مرکز شهر را به بلوار مدرس متصل می کند و در این صورت ترافیک خیابان کاشانی را 50 درصد کاهش مي دهد.

در ادامه مهندس زارع مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری یزد گزارشی از عملکرد این سازمان در 9 ماهه اخیر را ارائه داد.

فعالیت های عمرانی در سازمان آرامستان ها،ساخت قبور عمومی و خانواده، محوطه سازی،نصب تابلو ها معابر و اماکن در سطح خیابان های آرامستانها، فعالیت های مربوط به فضای سبز، فعالیت های فرهنگی و آموزشی، نصب تابلوهای راهنمایی و تذکر و برگزاری همایش خادمین آرامستانهاازمهمترین فعالیتهایی بود که مهندس زارع مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری یزد به آنها اشاره نمود.

در ادامه نامه های ارجاعی به صحن شورا مورد بحث وبررسی اعضا قرار گرفت.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا