یزدفردا"سر مربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد گفت: ۵ رکابزن تیم پیشگامان در توربین المللی دوچرخه سواری الذبیرای قطر شانس بر تن کردن پیراهن طلایی را تا پایان تور دارند.

،سید مصطفی سید رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:مرحله سوم تور الذبیرای قطر به مسافت ۱۴۰ کیلومتر برگزار شد و مایکل اشنایدر از آلمان بر سکوی نخست،آندار پالینی از ایتالیا بر سکوی دوم و ژرون کورس کنس از هلند بر سکوی سوم ایستاد اما در مجموع تیم پیشگامان در آسیا صدر نشین است.
وی افزود:مهدی رجبی نیز با کسب عنوان برترین رکابزن جوان تور پیراهن سفید را به تن کرد. .
سید رضایی خاطر نشان کرد:علی رغم میانگین سنی پایین رکابزنان و تجربه اندک آنها تیم خوب کار کرد و در مجموع ۱۷ نفر هنوز شانس پوشیدن پیراهن طلایی را دارند که از این تعداد ۵ رکابزن از تیم پیشگامان هستند و این نشان دهنده ی فعالیت دوستانه و صمیمی تیم است و از تیم بسیار راضی هستم.
وی در ادامه تاکید کرد: ۱۳ تیم تا بحال در تور قطر شرکت کرده اند و پیراهن طلایی را جاکوب تیپر از انگلستان و پیراهن امتیازی را پالینی از ایتالیا بر تن کرد. سید رضایی در خصوص دمای هوا در قطر یاد آور شد: هوای قطر ۱۸ تا ۲۵ درجه است و مسابقات در بهترین سطح کمی و کیفی برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا