یزدفردامدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه ستاد درآمد استان برای رسیدن به  درآمد مصوب تلاش خواهد کرد گفت: افزایش میزان درآمد مصوب یزد برای سال آینده قابل توجیه نیست.

" علی نمازی " در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان افزود: درآمد وصولی یزد در هشت ماهه سالجاری نسبت به مصوب کاهش یافته است.

وی خواستار بازنگری در تعیین میزان درآمد مصوب استان برای سال آینده شد و گفت: با توجه به ظرفیت خوب اقتصادی یزد ، این استان به لحاظ درآمدی در مقایسه با سایر استان ها از رتبه خوبی برخوردار است.

وی میزان درآمد مصوب استان در سال جاری را 10 هزار و 731 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: وصولی هشت ماه امسال  نسبت به مصوب امسال 15درصد و نسبت به مصوب مدت مشابه سال قبل  دو درصد کاهش دارد.

دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع استان خاطر نشان کرد: مجموع وصولی مالیات در هشت ماهه امسال در مقایسه با مصوب امسال 16 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش دارد.

وی از رشد درآمدهای دولت در استان یزد در بخش های مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا و جرائم و خسارات خبر داد .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد هم در این نشست بر تجزیه و تحلیل آمارهای درآمدی و دلایل کاهش آن تاکید کرد و گفت: باید این گزارش تحلیلی به همراه مستندات آماده و به مقامات مسئول در تهران ارائه شود.

" حمید رضا نصیری زاده " بر ارائه راهکارهای لازم برای افزایش درآمدهای استان تاکید کرد و گفت: باید پیشنهادات خود را در خصوص تعیین درآمد مصوب استان ارائه دهیم.

وی در عین حال رکود اقتصادی حاکم بر تولید و صنعت را یاد آور شد و  اظهار داشت: در زمینه وصول مالیات باید این شرایط را مد نظر قرار داد .

" سید رضا نوربخش " مدیر کل امور مالیاتی استنان یزد هم در این جلسه گزارشی از وضعیت درآمد بخش مالیات ارائه کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا