وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان و هیئت همراه از کارخانجات تولیدات شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات بازدید کردند.

یزدفردا: عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان  و هیئت همراه ، عزالدینی معاون برنامه ریزی استانداری و جمعی از مسئولان استان با حضور در کارخانجات تولیدات شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات از بخشهای مختلف کارخانه بازدید کردند و در جریان روند تولید محصولات این شرکت قرار گرفتند.

کریم نژاد مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات ضمن ابراز خوشحالی از حضور هیئت حاضر از کشور افغانستان در این بازدید به تشریح روند تولید محصولات مختلف شرکت از جمله بوردهای الکتریکی،دستگاههای حضور و غیاب،سیستم های روشنایی و دیگر تولیدات پیشگامان پرداخت و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داد.

کریم نژاد در پایان بازدید وزیر مخابرات افغانستان از کارخانجات تولیدات شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات همچنین از راه اندازی رسمی کارخانه تولید کاغذ پیشگامان در آینده ای نزدیک خبر داد و با بیان اینکه کاغذ سبز تولید پیشگامان که از سنگ آهک تولید می شود انقلابی در صنعت چاپ ایجاد خواهد کرد افزود: امیدواریم بتوانیم با ایجاد ارتباط دوسویه روابط اقتصادی و تجاری خود را با افغانستان بیشتر از گذشته گسترش دهیم. وزیر مخابرات و تکنولوژی ارتباطات افغانستان و هیئت همراه  همچنین در نشست مشترکی با مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات،مدیر روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان و دیگر مدیران و مسئولان شرکت تعاونی پیشگامان حضور یافت و در جریان فعالیت شرکتهای مختلف گروه تعاونی پیشگامان از جمله فیبر نوری پیشگامان در آبهای آزاد و بندر خشک قرار گرفت و خواستار تداوم ارتباط و توضیحات کاملتر در جلسات بعدی شد. وی با بیان خرسندی از موفقیتهای گروه تعاونی پیشگامان در زمینه های مختلف بخصوص از ارائه 40 درصد پهنای باند اینترنت کشور توسط شرکت پیشگامان نسبت به همکاری های متقابل ابراز

امیدواری نمود. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا