96 کيلو ترياک در يزد کشف شد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد از کشف 96 کيلو ترياک توسط ماموران يگان تکاوري 119 و ايستگاه بازرسي شهيدمدني اين استان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "محمدحسين ستوده نيا" درباره اين خبر گفت: ماموران يگان تکاوري 119 ساغند در بازرسي از يکدستگاه سواري 405 که از زاهدان عازم "مشهد" بود 46 کيلو ترياک را کشف و دو متهم را نيز دستگير کردند.

وي ادامه داد: همچنين در عمليات ديگري نيز ماموران ايستگاه بازرسي شهيدمدني ضمن توقيف يکدستگاه سواري "سمند"، موفق به کشف 50 کيلو موادمخدر از نوع ترياک و دستگيري سه تن از سوداگران مرگ شدند.

سرهنگ ستوده نيا با بيان اينکه خودرو سمند از "کرمان" عازم "اصفهان" بود، تصريح کرد: قاچاقچيان دستگير شده به دادسرا معرفي شدند.

50 تن کود شيميايي قاچاق در يزد کشف شد

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: جانشين فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 50 تن کود شيميايي قاچاق در بازرسي از يک انبار توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اين استان خبر داد.

سرهنگ "عطاءا... احمدي"   گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر اينکه فردي در امر تهيه و توزيع کودهاي شيميايي خارجي قاچاق فعاليت دارد بررسي اين موضوع به ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي ادامه داد: ماموران پليس با انجام تحقيقات لازم، موفق به شناسايي محل دپوي يک محموله سنگين از کودهاي شيميايي قاچاق شده و به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضايي را به عمل آوردند.

سرهنگ احمدي گفت: در بازرسي از اين انبار، 50 تن کود شيميايي خارجي قاچاق به ارزش 800 ميليون ريال کشف و يک متهم نيز دستگير شد.

جانشين انتظامي استان يزد در خاتمه تصريح کرد: متهم اين کودهاي خارجي را بدون داشتن مجوز گمرکي از استان هاي جنوبي به استان يزد وارد و در يک انبار دپو کرده بود که با تلاش ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا