با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و با تلاوت استاد محمود الشحات انور قاری ممتاز مصری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در امامزاده سید جعفر محمد (ع) به کار خود پایان داد.

به گزارش دریافت خبر یزدفردا"حضرت آیت الله ناصری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهاجر الی الله استاد حاج حسن دانش قاری بین المللی قرآن کریم استان یزد با اشاره به جایگاه با عظمت قرآن کریم افزود: قرآن کریم عامل اصلی هدایت انسان به مسیر ارزش ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جعه یزد در این مراسم اظهار داشت : اگر بخواهیم فرزندانمان هدایت شوند و در مسیر الهی قرار گیرند باید به قرآن و اهل بیت تمسک جوییم .

وی در این مراسم که به صورت زنده از رایو قرآن پخش می شد ، ابراز امید واری نمود : انشا الله به برکت شهید قرآنی دیارمان جلسات قرآنی در استان با حمایت مسئولین بیشتر گردد.

در پایان نیز استاد محمود الشحات انور قاری ممتاز جهان اسلام از کشور مصر با قرائت زیبا و دلنشین خود حال و هوای شبستان امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد را دگرگون نمود.

قرائت استاد محمد کریمی نیا نفر اول رشته قرائت در استان ارائه گزارش مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از روند برگزاری مسابقات، پخش کلیپ های مهاجر الی الله حاج حسن دانش، تجلیل از نفرات برگزیده رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعا خوانی و تجلیل از خانواده حاج حسن دانش از دیگر برنامه های این مراسم بود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا