فراخوان مسابقه عکس «ما رأیت الّا جمیلا» ویژه ایام محرم و صفر توسط حوزه هنری یزد منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری مسابقه عکس «ما رأیت الّا جمیلا» با موضوع محرم و صفر توسط این مرکز خبر داد.
محمد صادق کوچک زاده با بیان اینکه فراخوان این مسابقه از طریق وب سایت حوزه هنری استان یزد و شبکه اجتماعی اینستاگرام حوزه هنری یزد منتشر شده، هدف از برگزاری آن را ترویج فرهنگ عاشورا و خلق آثار فاخر با محورهای ویژه ای چون «ما رأیت الّا جمیلا» ،«آیین های مذهبی و عاشورایی»، «کودکان و محرم» و «پیاده روی اربعین حسینی » و ... برشمرد.
وی افزود: هنرمندان و علاقمندان می توانند عکس های مرتبط با موضوعات مورد نظر را در بستر اینستاگرام از طریق ( # قاب _ نور ) به اشتراک بگذارند و یا اثر خود را به پست الکترونیک festival.artyazd@gmail.com ارسال کنند.
کوچک زاده با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است، ادامه داد: محدودیتی برای ارسال و انتشار تعداد عکس وجود ندارد و بهتر است اگر اثری به توضیح نیاز دارد در بخش توضیحات درج شود.
رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به عدم شرکت عکس ¬های دانلودی از اینترنت در مسابقه افزود: عکس ها باید با تلفن همراه یا دوربین عکاسی ثبت شده باشد.
وی ادامه داد: عکس ¬های ارسالی توسط گروه داوری، انتخاب و با اهدای جوایزی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکس «ما رأیت الّا جمیلا» می توانند تا 25 آذرماه ۱۳۹۴ آثار خود را ارسال کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا