یزدفردا"در نشست مشترک مديرعامل و نماينده شرکت‌های حوزه علوم انسانی پارك علم و فناوري یزد با استاندار؛قابلیت های موسسات فناور ِپژوهش محور ثابت شده است

نشست مشترك مديرعامل و نماينده شرکت‌های حوزه علوم انسانی پارك علم و فناوري یزد با استاندار 21مهر 94 در محل استانداری یزد برگزار شد.

 در این نشست که رئیس پارک علم و فناوری یزد، مدیران عامل موسسات فناور حوزه علوم انسانی مستقر در پارک، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري يزد و مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري حضور داشتند، پس از معرفی فعالیت ها و دستاوردهای شرکت ها، پیرامون مسائل و دغدغه هایشان بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

استاندار يزد در اين نشست ضمن ابراز خرسندی از آگاهی از توانمندی های موسسات مستقر در پارک یزد گفت: قابلیت های موسسات فناور پژوهش محور ثابت شده است و خوشبختانه بسیاری از ایده پردازی ها در عمل نیز خود را به نحو مطلوب نشان داده است.

سید محمد ميرمحمدي با تاکید بر اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید توسعه بخش خصوصی است گفت: نگاه دولتی به امور مسیر درستی را رقم نمی زند پس موسسات فناور مستقر در پارک یزد باید متکی به خود رشد کنند.

وی افزود: تمام نهادها و دستگاه ها به دنبال داشتن تصوير مشخصي از آينده خودشان هستند در این راستا موسسات فناور پژوهش محور و دانش بنیان می توانند با ارائه طرح ها و برنامه های خود مسیر روشنی را در اختیار آنها قرار دهند. 

میر محمدی در ادامه با بیان اینکه محدود کردن امور به عده ای خاص عملکرد مطلوبی را به جا نمی گذارد اظهار داشت: درصدد هستیم دامنه رقابت را گسترش دهیم زیرا معتقدیم این امر علاوه بر اینکه از رکود جلوگیری می کند، در ابراز خلاقیت شرکت ها نیز نقش مهمی دارد.

وی افزود: هر چه فعاليت و حضور شرکت ها خلاقانه و با بازدهي بيشتري باشد از اولويت بالاتري در زمینه جذب درآمد برخوردار است.

میرمحمدی همچنین با تاکید بر اینکه شرکت های حوزه علوم انسانی باید تمام تلاش خود را جهت معرفی قابلیت های خود انجام دهند، تصریح کرد: مسیر برای پیشرفت شما باز است که در این زمینه شناخت فعالین اقتصادی و صنعتی از موسسات فناور بسیار تاثیرگذار است. 

استاندار یزد در پایان از موسسات درخواست کرد با ارائه طرح ها و دستاوردهای خود تمام تلاش خود را برای داشتن ایرانی آباد انجام دهند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا