ترمينال شماره 2 فرودگاه بين المللي شهيد آيت الله صدوقي يزد هفته آينده به مناسبت هفته دولت به بهره برداري مي رسد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل فرودگاه هاي استان يزد ، سعداله وطن خواه مديركل فرودگاه هاي استان يزد با اشاره به اين خبر گفت: بمناسبت هفته دولت ترمينال شماره 2 فرودگاه بين المللي شهيد آيت الله صدوقي يزد با حضور مسئولين کشوري، استاني و شرکت فرودگاههاي کشور تا  پايان هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وطن خواه با قدردانی از حوزه های مختلف ستادی از جمله اداره کل مهندسی تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی ، اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها و اداره کل ارتباطات و ناوبری که در بهسازی و تجهیزات ترمینال شماره 2 مساعدت و همکاری داشته اند افزود: با تکمیل و تجهیز ترمینال مذکور امکان جداسازی بخشی از پروازهای داخلی میسر و ارائه خدمات ترمینالی به مسافران بویژه در مقاطع همزمانی پروازهای داخلی و خارجی تسهیل می گردد.

وي  تاکيد کرد: همه واحد هاي عملياتي و ستادي با برنامه ريزي و هماهنگي تجهيزات ترمينال جديد را مورد بازديد قرار دهند تا پس از افتتاح اين ترمينال شاهد طرح نواقص از طرف واحد ها نباشيم.

گفتنی است ترمینال شماره 2 فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد در فضایی به مساحت 3200 مترمربع می باشد که برای بهسازی و تجهیز آن اعتباری بالغ بر 20ميليارد ریال به خود اختصاص داده است كه ازمحل اعتبارات شرکت فرودگاههاي کشور تامين گرديده است.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا