به نام آفریننده زیبایی ها

خورشید جاودان توس به مانند آفتاب که از شرق برمی آید، مشرق ایران زمین را آنچنان درخشان و تابناک نموده که برکات وجودش بر جای جای این خاک کهن پرتو می افکند. کمااینکه یکی از افتخارات دیار دارالعباده یزد نیز میزبانی قدوم پرخیر و برکت آن حضرت در مسیر معروف به رضوی در زمان هجرت ایشان به سرزمین خراسان بوده و هست.

هر جریان و جنبشی که با نام و یاد آن حضرت پا می گیرد، عطر رضوان دارد و همراه است با رویش باورهای آسمانی. به خود می بالیم که برای سومین سال پیاپی شاهد برگزاری رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی در شهر و دیارمان هستیم. این دیدار مجدد گواهی است بر میزبانی شایسته در دوره های قبل. امید آن داریم که جشنواره امسال نیز بهتر از همیشه سامان یابد و از خیر و برکاتش همگان بهره مند گردند.

مردمان این دیار قرن هاست در پی هر طلوع آفتاب، شمس توس را سام می دهند و به پشتوانه خاندان مطهرش پا در پی روزی می نهند. ما نیز چشم انتظار کاروان دلمشغولان وادی فرهنگ رضوی می نشینیم و قدوم سبزشان را بر خاک گرم از مهر یزد خیر مقدم می گوییم. باشد که عطرآگین شود فضای شهرمان از لطافت حضورشان و زیبایی اندیشه هایشان. انشاءا...

محمد رضا عظیمی زاده

شهردار یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا