معاون مديركل دفتر حراست شركت فرودگاههاي كشور: بالندگی، شکوفایی و پیشرفت شركت فرودگاههاي كشور ، مستلزم وجود محیطی امن، سالم، منظم و پویا است و حراست با توجه به وظایف و کارکردهای ذاتی خود، نقشی مهم در این زمینه میتواند ایفا نماید و بعبارتی دیگر حراست تضمین کننده سلامت فرودگاههاي كشوراست.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاههاي استان يزد ؛ مراسم توديع و معارفه مسئولان قديم و جديد حراست فرودگاه‌های استان يزد با حضور پيشوا معاون مديركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌هاي كشور، وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان و جمعی از مديران اجرایي امنيتي، حراستي، نظامي و انتظامي فرودگاه يزد برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ در این مراسم حميد نادري به‌عنوان مسئول جدید حراست فرودگاه‌های استان معرفی و از زحمات علیرضا هنرآموز مسئول سابق حراست تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پيشوا معاون مديركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌هاي كشور طی سخنانی گفت: واحد حراست یکی از مهمترین واحدهای شركت فرودگاههاي كشور ميباشد و وظیفه تأمین امنیت، پاسداری و مراقبت از سلامت شركت در حوزه های مختلف کاری را برعهده دارد. در آموزههای دینی نیز به مقوله امنیت توجه جدی شده است و با بیان اینکه حراست بحث امنیت بوده و از جایگاه والا و ویژه‌یی برخوردار است، گفت: حراست با همکاری و همدلی نیروی انسانی می‌تواند ماموریت خویش را که بر مبنای پیشگیری استوار است به سرانجام رساند.

وي كه در آیين توديع و معارفه مسئولان قديم و جديد حراست فرودگاه‌ بين المللي شهيد آيت الله صدوقي يزد در جمع مسئولان ارشد امنيتي و حراستي استان و فرودگاه‌هاي كشور، سخن مي‌گفت از طرف ناصر بابانتاج مديركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌هاي كشور، با معرفي حميد نادري به‌عنوان مسئول جديد از خدمات ارزنده علیرضا هنرآموز مسئول سابق اين اداره و نيز زين العابدين جعفري زاده در زمان تصدي سرپرستي اين اداره تقدير كرد.

معاون مديركل دفتر حراست شركت فرودگاه‌هاي كشور در پايان با تقدير از مديركل فرودگاه‌هاي استان بر تعامل همه با ارگان‌ها تاكيد نمود.

در ابتدای این مراسم، سعداله وطن خواه مديركل فرودگاههاي استان يزد ضمن تجليل از خدمات عليرضا هنرآموز و آرزوي توفيق بيشتر براي حميد نادري بر ادامه همكاري‌ها تاكيد كرد و گفت: تعامل و هم‌افزایي با كاركنان و رضايت كامل  مخاطب بر اساس  اخلاق، شرع مقدس و قانون  محوريت كار حراست‌‌ها است.

وطن خواه خطاب به مسئول حراست جدید خواهان تلاش مستمر و روز افزون وی در جهت حفظ و ارتقاء شرایط کنونی شد و از سایر عوامل مجموعه نیز خواست همچون گذشته نهایت همکاری و همدلی را با حراست داشته باشند.

در ادامه حكم مسئوليت نادري و تقدير مدير كل حراست از هنرآموز قرائت و در پايان با اهداء لوح‌هاي تقدير و هدايائي از وي تجليل شد.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا