استاندار یزد در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهادها و تقویت ارتباط با بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: روند فعالیت‌ها در بخش تولید و در مسیر توسعه استان امیدوارکننده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و با حضور "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزه استاندار و اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با تقدیر از تهیه طرح توسعه ‌اقتصادی و اشتغال‌زایی در روستاهای شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و مهریز، ‌گفت: در تدوین این طرح می بایست ملاحظات فرمانداران جدید هم اعمال می شد که بعد از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان لازم است اصلاحاتی با نظرات فرماندارن تهیه و اجرا شود.
"‌ طالبی" ‌ادامه داد: نتیجه جلسات امروز با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران بانک مرکزی، مسئولان استان ‌و تولیدکنندگان برای توسعه استان مثبت بوده ولی برای ادامه روند امیدوارانه فعالیت ها در این مسیر و در بخش تولید نیازمند همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهادها و تقویت ارتباط بیشتر با بخش خصوصی هستیم.
‌استاندار یزد افزود: علی‌رغم مسائل و مشکلات کشور، روند فعالیت ها در مسیر توسعه استان امیدوارکننده و فراتر از انتظار بوده است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود با تقدیر ویژه از رئیس مجمع نمایندگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دلیل برگزاری جلسات با مسئولان کشوری برای حل مشکلات استان، تصریح کرد: دلسوزی نمایندگان استان در چند ماه اخیر نسبت به مسائل و اولویت های توسعه ای استان قابل ستایش است و امیدواریم در ادامه با این فعالیت‌ها و تقویت ارتباط و مشارکت با بخش خصوصی مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان حل و فصل شود.
گفتنی است در ابتدای این جلسه برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و مهریز موضوع ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور با ارائه طرحی در این خصوص توسط دانشگاه یزد و چهار طرح عمرانی، آموزشی و پژوهشی دستگاه‌ها با اعتبار با‌لغ بر ۲۰ میلیارد ریال بررسی شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا