مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از همراهی دانافرمدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بخاطر فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر بخصوص درمبحث پایتخت کتاب تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران را تبریک گفت و  به پتانسیل های موجود در آموزش و پرورش اشاره کرد و برنامه ریزی و ارائه بسته های کتاب با توجه به گروه سنی دانش آموزان ،معلمان و والدین را خواستار شد.

" عباسعلی دانافر" یکی از دغدغه های والدین را عدم شناخت کتاب خوب و مناسب برای دانش آموزان دانست و بر لزوم کمک و ارائه مشاوره مناسب  در خصوص شناخت کتاب های مفید و ضروری ویژه دانش آموزان  اشاره کرد.

وی حمایت و پشتیبانی از مدارس را ضروری دانست و گفت :تجهیز کتابخانه مدارس باید در اولویت برنامه ها قرارگیرد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این دیدار از همراهی دانافرمدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بخاطر فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر بخصوص درمبحث پایتخت کتاب تقدیر کرد.

" مجید جوادیان زاده " انتخاب پایتخت کتاب ایران به یزد را همراهی و همفکری تمام استان به ویژه آموزش و پرورش دانست و خواستار همراهی در این زمینه برای داشتن سالی مطلوب برای کتاب در حوزه کتاب و نشر آن دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا