«محمدعلي طالبي» با تأکید بر بهره‌مندی از شیوه‌های نوين و عبور از سطحی‌نگری بيان كرد: تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد بر مبناي تقويت سرمایه‌های اجتماعي، اعتماد عمومي و اتحاد ملي صورت پذيرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ روز پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه 97؛ ستاد نكوداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بيست و نهمين سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و نمایندگان ساير نهادها و دستگاه‌های مرتبط در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران از قابلیت‌ها و دستاوردهاي ارزشمندي سرشار است و بايد تلاش كنيم از برگزاري برنامه‌های تكراري و ترويج نظرات تحریف‌شده و نادرست دور شويم و براي پاسداشت اين ارزش‌ها با زبان جديد و براي نسل جديد تلاش كنيم.
طالبي زبان هنر و درك نيازهاي روحي و فكري جامعه به‌ویژه جوانان را در ارائه برنامه‌های عميق و موردنیاز گروه‌های مختلف اجتماعي مؤثر دانست و افزود: ما بايد بتوانيم براي نسلي كه امام و آرمان‌های انقلاب را تجربه نكرده است، شخصيت و ديدگاه ارزشمند امام خميني (ره) و ساير مؤلفه‌های مرتبط به اين موضوع را به‌گونه‌ای معرفي كنيم كه علاوه بر الگوسازي مناسب، همدلي مردم با اركان مختلف نظام تقويت شود.
وي يادآور شد: با توجه به تمام دشمنی‌های صورت گرفته مايه خرسندي است كه كشور ما امروز علاوه بر جايگاه خوب استقلال سياسي موفقیت‌های فرهنگي، اقتصادي و علمي قابل‌توجه اي را رقم‌زده كه استان يزد نيز در تحقق اين امر نقش خوبي به‌جای گذاشته است.
معاون استاندار يزد اظهار داشت: چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي بسيار پراهمیت بوده و علی‌رغم اينكه دشمنان بر كوچك جلوه دادن دستاوردها تلاش دارند، تمام اركان نظام و مردم نسبت به معرفي و حفظ جايگاه ارزشمند كشور در موضوعات مختلف مسئول هستند.
طالبی با اشاره به حفظ وحدت و پرهيز از بداخلاقی‌های گفتاري در تریبون‌های مختلف جامعه گفت: براي اينكه تمام مردم طعم شيرين جشن‌های انقلابي را احساس كنند ضروری است بدون توجه به تفرقه‌ها و يا چالش‌های حزبي و گروهي همه باهم در زير پرچم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي انسجام و سرافرازي كشور تلاش كنيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پايان با طرح تشكيل كميته هاي ساليانه براي رسيدن به برنامه‌های منسجم و متوالي در مناسبت‌های مختلف؛ بر خروج از روزمرگي و عدم اجراي برنامه‌های تكراري و نامناسب با جامعه هدف توصيه كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا