به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان یزد، داور پور با صدور پیامی نهم اردیبهشت سالروز ملی شوراها را به جامعه بزرگ شورایی استان یزد تبریک گفت، در متن این پیام آمده است :

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان یزد، داور پور با صدور پیامی نهم  اردیبهشت سالروز ملی شوراها را به جامعه بزرگ شورایی استان یزد تبریک گفت، در متن این پیام آمده است  :

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شورا بینهم

نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است .

بی تردید شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي شهروندان، با حاكميت جامعه هستند  . حفظ هويت و اصالت شهرها و روستاها ، ترويج فرهنگ نظم و قانون  و  گسترش نمادهاي دين و اخلاق و اهتمام به سلامت محيط زيست در سایه جامعه شورایی قابل حل می باشد .

اين روز را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمايم و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی وسيع، اهتمام به پیشرفت و توسعه عمرانی و فرهنگی شهرها و روستا های ایران عزیز را برای همه اعضای شوراهای اسلامی مسالت دارم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا