شهردار زارچ از آغاز عملیات زیرسازی بلوار امام رضا(ع) به طول حدود یک کیلومتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زارچ ، عملیات اجرایی زیرسازی بلوار امام رضا(ع) حد فاصل تقاطع جانباز و امام رضا(ع) تا پمپ بنزین امام رضا(ع) به طول حدود یک کیلومتر اغاز شد.

شهردار زارچ با بیان اینکه حرکت جهادی و عمرانی شهرداری با روند رو به رشد در حال انجام می باشد ، افزود: طبق برنامه ریزی های کارشناسی شده توسط مجموعه شهرداری شاهد پیشرفت خوبی در پروژه های عمرانی می باشیم.

علی اکبر صفری اظهار داشت : با توجه به مطالبه به حق و بجا شهروندان در خصوص ، عمران و آبادانی تمام تلاش بنده و مجموعه همکاران در شهرداری اجرای پروژه ها و توسعه و پیشرفت شهر می باشد.

صفری با تاکید بر اینکه توجه به عمران و آبادانی شهر و اجرای پروژه های عمرانی از مهمترین و ظایف شهرداری است ، تصریح کرد: کار زیر سازی بلوار امام رضا(ع) به طول حدود یک کیلو متر حد فاصل تقاطع جانباز و امام رضا (ع) تا پمپ بنزین امام  رضا(ع) از جمله پروژه های مهم شهرداری در توسعه و آبادانی شهر و از مطالبات جدی شهروندان میباشد که ان شاء ا... با افتتاح این پروژه گامی در براوردن نیازهای اساسی شهروندان برداریم.

وی به مراحل اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت : آزاد سازی ،زیرسازی ، نصب سنگ جدول و آسفالت از مراحل اجرای این پروژه  می باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا