شورای اسلامی شهر یزد در پیامی چهاردهم اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

در این پیام آمده است:

یکی از بزرگترین جهات معنوی خدمت به خلق الله ، خدمت به انسان های محروم است ، امری خدا پسندانه كه ایزد منان این توفیق را تنها نصیب خوبان روزگار می كند.

در میان نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند، کمیته امداد امام خمینی، دو ویژگی عمده و افتخارآمیز دارد. یکی آنکه این کمیته، منتسب به حضرت امام خمینی رحمه الله است و این افتخار بزرگی است که مردم این نهاد را با نام بلند امام خمینی رحمه الله می شناسند؛ دیگر آنکه برنامه و هدف کمیته امداد، خدمت به محرومان و مستضعفین است و در فرهنگ اسلامی بر کمک و حمایت از این افراد تأکید فراوان شده است.

تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی ر(ره) در سال 57 یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

 کمیته امداد امام خمینی (ره) عرصه پرفتوح و شكوهمند فداكاری و ایثارگری انسانهای بصیری است كه همتشان و شعارشان و وظيفهايی كه براي خودشان انتخاب كرده اند، كمك رساني به مستضعفان است تا ترقی و تعالی جامعه انسانی رارقم زنند .

شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت  سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  و هفته احسان و نیکوکاری، این روز را به تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض  می  نماید و امید است در پرتو عنایات حق تعالی و با الهام از رهنمودهای امام راحل (ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه و نقش کمیته امداد درراستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش گام برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا