معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از انجام 59 عملیات در یک ماهه گذشته از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد و افزود: این عملیات ها شامل 6 عملیات برف و کولاک ، 21 عملیات جاده ای، 28 خدامت حضوری و 4 مورد عملیات کوهستان است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / «سید جواد میرحسینی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد  مجموع حادثه دیدگان را  325  نفر اعلام کرد و گفت: 151 نفر در برف و کولاک ، 70 نفر در حوادث جاده‌ای، 95 نفر در خدمات حضوری و 9 نفر در عملیات کوهستان از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مجموع کل آسیب دیدگان را 320 نفر اعلام کرد ، ادامه داد: در این عملیات ها 151 نفر در برف و کولاک ، 65 نفر در حوادث جاده ای  و 95 نفر در خدمات حضوری و 9 نفر در حوادث کوهستان اسیب دیده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد مجموع کل نجافتگان را 26 نفر اعلام نمود که  17  نفر توسط آمبولانس های هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال  و 9  نفر بصورت سرپایی درمان شدند .

ایشان در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 138 نفر بیان داشت و افزود از مجموع کل افراد اسکان داده شده  123 نفر در عملیات برف و کولاک ، 3 نفر در عملیات جاده ای و 12 نفر در خدمات حضوری می باشد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده  را   60  تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم ها  شامل 221  نفر می باشد.

میرحسینی در ادامه مجموع کل آمبولانس های اعزام شده را  18 دستگاه اعلام کرد و اظهارداشت: مجموع کل عملیات رها سازی صورت گرفته  6  مورد  می باشد .

این مقام مسئول عنوان داشت : میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ) را 06:02 :00 دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) 10:05 :00 دقیقه می باشد.

وی در پایان گزارش خود میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای ( از آغاز تا پایان عملیات ) را 24:31 : 01 دقیقه  بیان نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا