معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : در سالجاري دو انتخابات مهم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري را پيش رو داريم كه بايد زمينه حضور حداكثري مردم در اين دو انتخابات فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح يك شنبه 14 تير ماه مراسم تكريم و معارفه مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري يزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل حوزه استاندار، برخي از مديران كل ستادي استانداري و فرماندار يزد در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد .
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين جلسه ضمن قدرداني از زحمات و همراهي سعيد عبداللهي مديركل سابق دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري اظهار داشت : برگزاري انتخابات سالم و پرشور براساس معيارها و ضوابط قانوني لازم از اولويتهاي اصلي حوزه سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري در سال جاري است.
" محمدعلي طالبي" ادامه داد : سلامت انتخابات و مشاركت حداكثري مردم دو مؤلفه اي است كه مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري، فرمانداران و بخشداران بايد بسترهاي لازم آن را در سطح جامعه فراهم نمايند.
وي افزود : براي برگزاري سالم انتخابات بايد افراد ذيصلاح، متعهد و باتجربه در كادر اجرايي انتخابات، انتخاب و منصوب شوند و آموزشهاي لازم در اين رابطه به آنها داده شود .
"طالبي" عنوان كرد : ارتقاء مشاركت سياسي مردم و شهروندان به ويژه در انتخابات پيش رو و فعال كردن و پويا نمودن فعاليت احزاب و تشكلهاي سياسي و دانشجويي از وظايف مهم دفتر سياسي و انتخابات به ويژه در سالجاري مي باشد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار دفتر سياسي و انتخابات را مركز ثقل پي گيري سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد دانست و گفت : با ويژگي هايي كه در آقاي مصطفي سالاري مديركل جديد اين دفتر سراغ داريم اميدواريم ايشان بتوانند وظايف محوله را به نحو احسن انجام دهند و با فرمانداران و بخشداران ارتباط بسيار خوبي داشته باشند.
"طالبي" ادامه داد: تا چند روز آينده ستاد انتخابات استان كار خود را آغاز خواهد كرد و 20 آذر ماه سالجاري نيز همزمان با تشكيل هيأتهاي اجرايي انتخابات در استان ثبت نام از نامزدهاي اين دو انتخابات نيز آغاز مي شود و در زمان باقي مانده با آموزش صحيح و دقيق عوامل اجرايي شرايط را به گونه اي فراهم خواهيم كرد كه شاهد برگزاري يك انتخابات سالم با مشاركت و حضور حداكثري مردم باشيم.
در ادامه اين جلسه مديركل حوزه استاندار ،كار در حوزه سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري را داراي ظرافتها و توانمنديهاي خاص و ويژه اي دانست.
"عباس حيدري" عنوان كرد : صداقت، پرهيز از دروغگويي، تعهد، تجربه، مراقبت از رفتار، گفتار و كردار، تدبير، كياست و قدرت تعامل با مسئولين از جمله ويژگي هاي برجسته مديركل دفتر سياسي و انتخابات استانداري مي باشد.
در پايان اين جلسه از زحمات "سعيد عبداللهي " مديركل سابق دفتر سياسي و انتخابات استانداري با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل گرديد و حكم مصطفي سالاري مديركل جديد اين دفتر به ايشان اعطاء شد..










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا