نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره سراسری کشتی پهلوانی کمک به‌سزایی به رشد و توسعه این رشته در استان یزد خواهد کرد و فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیهای استان است.

محمد صالح جوکار در حاشیه مسابقات سراسری کشتی پهلوانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان استان یزد گفت: برگزاری این چنین مسابقاتی در این سطح کار ارزشمند و ارزنده ای است که نشان داد استان برای رقابتهای مهمتر نیز توانایی های بالایی دارد و از قایلیت های ویژه ای برای میزبانی برخوردار است.

وی افزود: برای جلب جوانان به ورزش و همچنین پرکردن اوقات فراغت نیاز به گسترش و توسعه برخی رشته ها داریم و  یکی از اثرات مثبت برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه و شور و نشاط در جوانان یزدی خواهد بود که قطعا جوانان بیشتری به ورزش سوق داده می شوند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ھدف اصلی در بحث ورزش این است که بتوانیم به سلامت جسمی و روانی برسیم و باید در عرصه سیاست گذاری و تصمیم گیری ها به بحث ورزش توجه ویژه ای داشت چراکه اگر در ورزش سرمایه گذاری نشود باید در بخش های دیگر هزینه کنیم.

جوکار در پایان به اشاره به اینکه توسعه ورزش جامعه سالم و پرنشاط را به دنبال دارد و ناهنجاری ها کاهش پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در حال تدوین سیاست های برنامه ششم هستیم و امیدواریم در این برنامه بتوانیم موارد خوبی در راستای حمایت از ورزش داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا