پس از تصويب ساده سازي و تسهيل روش ثبت مشخصات شغلي متقاضيان تجاري، با مراجعه حضوری نمایندگان مخابرات استان، مشخصات شغلي 4 هزار مشترك تجاري شهر یزد براي ثبت در سامانه اطلاعات تلفني 118 گردآوري و ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات استان یزد  فضل الله ساجدی مدیر بازاریابی مخابرات استان یزد با اعلام این خبر افزود: با اجرای مرحله آزمایشی این طرح که از اسفندماه سال گذشته به مدت دو ماه صورت گرفت، پرسشگران با مراجعه به مکان های تجاری بخش هایی از شهر یزد، فرم درخواست و مشخصات شغلی متقاضیان "ثبت و اعلام تجاری" را تکمیل و همراه با مستندات مورد نیاز برای اعمال تغییر در سامانه  اطلاعات تلفنی 118 در اختیار مسئولان ذیربط قرار دادند.


وی همچنین اظهار داشت: با اعمال این تغییرات، تماس گیرندگان با اطلاعات تلفنی (118) در صورتی که جویای نام مکان های تجاری باشند در صورتی که آن واحد تجاری مشخصات شغلی خود را ثبت کرده باشد، می توانند اطلاعات تلفنی آن واحد شغلی یا تجاری را دریافت کنند.
مدیر بازاریابی مخابرات استان یزد خاطرنشان ساخت:  پیش از این، متقاضیان "ثبت و اعلام تجاری" می بایست با تهیه و در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و ثبت نام می کردند، در حالی که با اجرای این طرح، پرسشگران مخابرات استان با گرفتن تصویر جواز کسب و مستندات مورد نیاز از متقاضی و در محل کار ایشان، این فرایند را تسهیل کرده و در فاصله دو ماه موفق به جذب 4000 تقاضای "ثبت و اعلام تجاری" شدند.
وی گفت: علاوه بر این روش، مشترکان تجاری که خواهان اعلام نام خدمت یا مکان مورد نظر خود در سامانه اطلاعات تلفنی 118 هستند می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی سطح استان و تکمیل فرم مربوطه، از این خدمت استفاده نمایند.
ساجدی تعرفه ماهانه "ثبت و اعلام تجاری" را برای متقاضیان،  11400 ریال در ماه اعلام کرد و تاکید کرد از متقاضیان، هیچگونه وجه نقدی و دستی دریافت نمی شود و هزینه این خدمت در قبوض صورتحساب تلفن ایشان منظور خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا