رييس مجلس شوراي اسلامي، استاندار يزد، معاونين استاندار، نماينده ولي فقيه در شهر ميبد و جمعي از مسئولان استان با حضور در بيت مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيد جلال يحيي زاده با خانواده وي ديدار كردند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، " علي لاريجاني " عصر پنج شنبه 6 آذ رماه با حضور در بيت مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال يحيي زاده  اظهار داشت: يحيي زاده همكاري عزيز و دوستي گرامي بود  وي داراي شخصيتي ممتاز به حساب مي آمد.
وي افزود: ايشان از لحاظ اخلاقي نمونه و از لحاظ ارتباطات دوستانه و لذت بخش بود .
رئيس قوه مقننه ادامه داد: رفتار ايشان به دور از دسته بندي هاي سياسي بود  و همچنين بر روي مسائل اساسي كشور خيلي حساسيت نشان مي داد.
وي خاطر نشان كرد : جاي خالي مرحوم حجت الاسلام و المسلمين يحيي زاده در بين ما بسيار محسوس است .
وي در ادامه به مسئله كم آبي بيشتر استانهاي كشور اشاره كرد و گفت: براي برخي از استانها انتقال آب از كشوهاي ديگر و براي برخي ديگر از استان ها انتقال آب از دريا در نظر گرفته شده است .
وي در خصوص مذاكرات ايران با گروه 1+5 اظهار داشت: برخي از مسائل نياز به بررسي بيشتري دارد و بايد در شرايط معقول به توافق نهايي دست يابيم .
اين مقام مسئول در ادامه با حضور در گلزار شهداي  فيروزآباد شهر ميبد به مقام والاي اين عزيزان اداي احترام كرد و همچنين با حضور بر سر مزار مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال يحيي زاده  علو درجات را براي وي از خداوند متعال مسئلت نمود .
گفتني است: رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه با حضور در گلزار شهداي شهيديه شهر ميبد با گلگون كفنان مدفون شده در اين مزار تجديد ميثاق كرد و همچنين با حضور بر سر مزار آيت الله محمد ابراهيم اعرافي به مقام شامخ اين عالم اداي احترام كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا