کلنگ نخستین مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران روانی مزمن زن استان یزد زمین زده شد

مراسم کلنگ زنی نخستین مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران روانی مزمن زن استان یزد صبح امروز در مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) شهرستان تفت به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، این مرکز به همت خیر بزرگوار آقای آثاری و با ظرفیت پذیرش 100 نفر و هزینه یک میلیارد تومان در دست احداث قرار گرفت.

گفتنی است: در این مراسم مدیرکل و معاونین بهزیستی استان یزد، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از خیرین حضور داشتند.

 

؛مراسم تجلیل از پرستاران مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) شهرستان تفت

به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س)، مراسم تجلیل از پرستاران، بهیاران و مددیاران مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) شهرستان تفت صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان یزد طی سخنانی با اشاره به نقش پیام آوری حضرت زینب (س) گفت: این نقش تضمین کننده دینی بود که سالار شهیدان در واقعه کربلا به خاطر آن به شهادت رسیدند.

دکتر عفتی نامگذاری این روز را به نام پرستار مبارک دانست و گفت: نامگذاری این روز به نام پرستاران بویژه پرستارانی است که خدمت رسانی به سالمندان و معلولان را بر عهده گرفته اند.

وی با اشاره به کیفیت خدمات در مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا(س) تفت گفت: اگر همراهی و مشارکت خیران و مردم نبود بسیاری از عزیزان سالمند و معلول ما در عزلت به سر می بردند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: دست توانای خیرین که پشتوانه و ادامه دهنده راه بنیانگزاران این مرکز هستند باعث شده ما امروز شاهد مجموعه ای بزرگ استاندارد در سطح بین المللی باشیم که در حوزه توانبخشی مراقبتی به عموم جامعه خدمات می دهد.

وی در پایان از همت و تلاش پرستاران، بهیاران و مادریاران این مجموعه که کار پرمشقتی را در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی دارند تقدیر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم مدیرکل و معاونین بهزیستی، فرماندار تفت و جمعی از خیرین و پرستاران و بهیاران حضور داشتند.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا