در جلسه ای که در تاریخ 27/03/1395 با بخشدار محترم نیر جناب آقای میر خلیلی ، رئیس شورای اسلامی شهر و در دفتر بخش داری نیر برگزار شد در خصوص بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر بحث و تبادل نظر گردید .
در این جلسه ابتدا بخشدار محترم نیر جناب آقای میر خلیلی ضمن عرض خیر مقدم موضوع رفاه اجتماعی روستائیان و بیمه اجتماعی کشاورزان را از اولویت های کاری خود دانست وی افزود بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر می تواند عامل مهمی در توسعه روستا و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها باشد.
در ادامه جناب آقای ابراهیمی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص بیمه از آمار 1600 نفری بیمه شدگان بخش نیر و دریافت مستمری توسط 90 نفر از این تعداد خبر داد. وی همچنین از عزم جدی برای انجام یک حرکت جهادی جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه دراستان خبر داد. وی اظهار امیدواری نمود هر چه زودتر و با تشکیل ستاد های راهبردی شهرستانی نهضت اطلاع رسانی خانه به خانه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه آغاز گردد. در ادامه مدیر استان با اعلام خبر فراگیر شدن بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر خواستار همکاری و هماهنگی همه مسؤلان برای تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله در خصوص بیمه همگانی و افزایش ضریب نفوذ بیمه شد.
در ادامه جناب آقای میر خلیلی ضمن تشکر از زحمات کار گزاری 80022 بخش نیر از آمادگی بخشداری نیر جهت هرگونه مساعدت و همکاری لازم خبر داد . همچنین اعلام داشت برای هرکدام از دهیاران که بتوانند حداقل 50 نفر از افراد فاقد بیمه را جذب نمایند پاداش در نظر گرفته خواهد شد .
در این جلسه همچنین آقای زارع مدیر عامل شرکت تعاونی های روستائی نیر ضمن اعلام آمادگی جهت در اختیار گذاشتن اتومبیل و راننده برای کار گزاری منطقه پیشنهاد داد از فرصت ماه مبارک رمضان و سفره های افطار مساجد حد اکثر استفاده شده و کار گزار محترم هر شب با حضور در یکی از مساجد ضمن معرفی بیمه به سؤالات مردم در این خصوص نیز پاسخ گوید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا