سومین دوره مسابقات قرآن روستایی بخش مرکزی تفت در بخشهای حفظ، قرائت و ترتیل و مفاهیم ویژه اعضای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و عموم مردم شریف روستاهای بخش مرکزی به همت بخشداری تفت و دهیاری روستای توران پشت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت؛ "علی احمدیان" با اعلام این خبر اظهار داشت: علاقه‌مندان می توانند حداکثر تا تاریخ 27 خردادماه از طریق مراجعه به بخشداری مرکزی و یا دهیاری روستا برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام نمایند.

بخشدار مرکزی تفت ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این مسابقات، روزهای اول تا سوم تیرماه در محل فرمانداری و مسجد قدس تفت، در بخشهای مختلف برگزار خواهد شد.

احمدیان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات در ماه مبارک رمضان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق روستایی، معرفی استعدادهای برجسته جوانان و روستاییان و تقویت هیئت های قرآنی و تشویق و تجلیل از پیشگامان این عرصه مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می شود.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر روستاییان عزیز بخش مرکزی در این مسابقات در دوره‌های گذشته ابراز امیدواری کرد: استقبال و مشارکت مردم از برگزاری این دوره از مسابقات نیز قابل قبول باشد.

احمدیان در پایان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم غنی و انسانی قرآنی، راه سعادت و تعالی جامعه است و ما نیز تلاش داریم از طریق برگزاری این مسابقات، زمینه ترویج این فرهنگ انسان ساز را در حد توان خود فراهم آوریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا