به گزارش خبرنگار ما، "محمود زارع شكوييه" در اين ديدار صميمانه با گراميداشت ياد و خاطره شهيد آويني و هفته هنر اسلامي اظهار داشت: هنر مي تواند بهترين ابزار براي انعكاس پيام هاي عميق و معنوي انقلاب اسلامي باشد و در تلطيف فضاي جامعه نقش بسزايي را ايفا نمايد.

فرماندار تفت با قدرداني از پيگيري هاي رسول شجاعي و مشاركت و تعامل سازنده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تفت در كمك به ساخت مجموعه "راه اميد" اظهار داشت: از ويژگي هاي بارز و برجسته اين پروژه هنري، مي توان به مشاركت فعالانه و صميمانه هنرمندان تفتي اشاره كرد كه انصافا اقدامي شايسته و در خور حمايت است.

وي با اعلام آمادگي مديريت ارشد شهرستان تفت براي كمك به تكميل اين پروژه سينمايي گفت: سينما هنري چند وجهي و بسيار تاثيرگذار است و با توجه به مضمون فرهنگي و موثر تله فيلم راه اميد اميدواريم اين مجموعه در نهايت به فيلمي موفق و تاثيرگذار تبديل شود.

فرماندار تفت از كليد خوردن آغاز تصوير برداري تله فيلم راه اميد در 13 رجب همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام علي(ع) و روز پدر خبر داد و گفت: اين مجموعه در روزي مقدس و در مكاني ارزشمند يعني مجموعه خيريه حضرت فاطمه الزهرا(س) تفت فيلمبرداري خود را آغاز مي كند كه اقدامي ميمون و مبارك است.

در ادامه اين نشست نيز "رسول شجاعي" مدير پروژه فيلم سينمايي "راه اميد" به ارائه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي صورت گرفته پرداخت و خواستار مشاركت همه متوليان امر براي كمك به رفع نيازها براي توليد اين اثر هنري شد.

ياداور مي شود فیلم راه اميد، داستان پیرمردی بنام سید امیر را روایت می کند که در خانه سالمندان مستقر می شود و با حضور او در آنجا با ماجراهایی روبرو شده و مسائلی برایش رقم می خورد .

در این فیلم داستانی محمد رسول شجاعی در نقش سید امیر بازی می کند و آقایان : اصفر چوبینه ؛ سید ولی عرب زاده ؛ مجید رضا دهقانی ؛ سجاد شاهدی ؛ محمد حسن فلاح ؛ محمد حسن خانی؛ علی اکبر شجاعی ؛ علیرضا انصاری ؛ ابراهیم فلاح ؛ محمد امین دهقانی وخانم ها : ثریا شهبازيان ؛ رضيه انصاری ؛ کوثر کهدويي ؛ الهه نظریان و ... در این پروژه او را همراهی می کنند .

شجاعی به همراه مجید رضا دهقانی تفتی تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند و سجاد شاهدي باغ خندان دستیار اول و برنامه ریز و جلیل صالحی فر نیز مدیر تصویر برداری این فیلم را انجام می دهند .

دیگر عوامل فیلم داستانی بلند راه امید : نجمه تفتی ؛ منشی صحنه / احسان شجاعی ؛ مدیر تولید / طراح گریم ؛ محمد مهدی هدایتي / طراح صحنه و لباس ؛ زهرا شجاعی / صدابردار ؛ پدرام فلاح / عکس و تصویر برداری پشت صحنه ؛ صادق درخشی انجام می دهند.
فیلم داستانی ؛ راه امید ؛ با همت و همراهی هنرمندان تفتی به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی دوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تفت مقابل دوربین می رود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا