یزدفردا:مرلین مونرو بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی در تاریخ 5 اوت 1962 میلادی، در کالیفرنیا درگذشت.

به گزارش فرارو، علت مرگ مرلین مونرو، مصرف بیش از حد داروی خواب‌آور ذکر شد. دلیل رسمی مرگ وی خودکشی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور و آرام‌بخش اعلام شد، اما ادعاهای مبنی بر حصول یک توطئه و مجموعه حوادث اسرارآمیزی که منجر به مرگ وی شد، همواره بحث‌برانگیز بوده ‌است.

آخرین حضور برجسته مریلین مونرو در انظار عمومی به 19 مه 1962 بازمی‌گردد که او در مراسم جشن تولد جان اف. کندی در سالن مدیسون اسکوئر گاردن بر صحنه ظاهر شد و ترانه تولدت مبارک، آقای رئیس ‌جمهور را در حضور رئیس ‌جمهور اجرا کرد.

پس از مرگ مونرو یک عکاس پنج حلقه از جسد او عکاسی کرده و هیچوقت دو رول آن را منتشر نکرد.

این عکاس که لی وینر نام دارد سه رول از این عکس ها را به مجله لایف ارسال کرد و دو رول دیگر را در نزد خود نگه داشت که حاوی عکس های برهنه مریلین مونرو بود.

دویک وینر پسر این عکاس نزدیک 60 سال پس از مرگ مونرو فاش کرد که پدرش لحظاتی پس از مرگ این زن با دادن رشوه وارد اتاق وی شده و این عکس‌ها را گرفته است.

لی وینر در سال 1993 درگذشت و به هیچ کس جای دو رول عکس‌ها را نگفت. پسر او می‌گوید: پدرم با رمز و راز بزرگی درگذشت و هیچوقت از عکس‌ها حرفی نزد.

با توجه به جایگاه مرلین مونرو به عنوان یکی از شخصیت‌های نمادین قرن بیستم بدون شک عکس های او با مبلغ هنگفتی به فروش می‌رفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا