یزدفردا "شهید سید محمود رضوی فرمانده گردان محمد رسول الله تیپ همیشه پیروز الغدیر و شهید مهدی حسینی فرمانده یکی از گروهان های همان گردان دو همرزمی بودند که به جز هم رزمی با هم نسبت نزدیک فامیلی داشتند بله شهید مهدی حسینی دایی سید محمود رضوی بود که سالها نبردهای مختلف را با هم تجربه کرده بودند با هم مرخصی می آمدند وبا هم برای ادامه مبارزه آماده می شدند .

یاد و خاطره این و دو عزیز را با هم گرامی می داریم 

شهیدان سید محمود رضوی و سید مهدی حسینی دو فرمانده شجاع از تیپ پیروز الغدیر یزد نامی آشنا برای کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس در حماسه دفاع حضور داشتند .
سید محمد رضوی فرمانده شجاع گردان محمد رسوالله (ص) و دایی گرامیش مهدی حسینی که فرمانده گروهان  همان گردان بود در عملیات بیت المقدس 7 در منطقه کردستان شاخ شمیران شجاعانه به قلب دشمن یورش بردند و سالها در همان منطقه مفقودالثر بودند تا با تلاش گردانهای تحقیق و تفحص پیکرشان شناسایی شد و به همراه استاندار مردمی استان حمیدیا در یزد تشییع و در محل روضه الشهداء خلدبرین یزد به خاک سپرده شدند تا سند همیشه جاوید دفاع دلیرمردان ایران زمین شوند.
طبق سنوات قبل، مجلس روضه خوانی ابا عبدالله الحسین (ع) به یاد شهیدان رضوی و حسینی از یکشنبه 20/ 4/ 89 به مدت 5 شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در منزل حسینی بلوار شهید عابدی کوچه تاکسی تلفنی آزادگان برگزار میگردد.
منتظر قدوم سبزتان هستیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا