یزدفردا "جناب آقای محمد هادی آخوندی هنرمند ،عکاس حرفه ای وخبرنگاری بی ادعا ،با سرکار خانم رقیه توکلی دانش آموخته سینما

ازدواج کرد.

ضمن تبریک به دو عزیز هنرمند و آرزوی خوشبختی امید واریم در تمامی امور زندگی همچو ازدواج خوشاقبال باشند و در اینده قطعا بیشتر از قبل از زوج هنرمند در وقایع هنری استان و کشور خواهیم شنید .

محمد هادی آخوندی که از عکاسان حرفه ای و تحصیلکرده که در کنار کار عکاسی حرفه ای ،مدرس دانشگاه ،خبرنگاری چیره دست در زمینه عکاسی خبری هم جزو کارنامه اش می باشد و حضور در جمع  عکاسان اعزامی جهت ثبت وقایع  مذاکرات 5+1 را در کارنامه خبری خود دارند .

سرکار خانم  رقیه توکلی که  با فیلم رویش ،سهراب،مسافر،صبا،ساعت شش و دهها فیلم کوتاه دیگر تا به حال توانسته در فستیوال های جهانی و کشوری جوایز ارزنده ای را به خود اختصاص دهد .

با عنایت به اینکه همه  می دانند برای رشد در سینما باید پایتخت نشین بود ولی توکلی با همت خود و برای رشد هم استانی های خود در رشته سینما   چند سالی است که مدیرگروه عکاسی وتدوین و سینما دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد را پذیرفته و با تمام توان سعی در جذب اساتید به نام کشوری برای آموزش به جوانان علاقمند یزدی  نموده که بزرگترین خدمت به جوانان یزدی است که علاقمند به تحصیل در رشته سینما بوده  و با حضور اساتید مجرب می توانند در این رشته تحصیل کرده و در آینده نزدیک شاهد بروز نخبگان سینمایی در استان خواهیم بود .

قطعا با توجه به شناختی که از این زوج هنری داریم باید شاهد کارهای مشترک سینمایی و هنری از این دو عزیز در آینده ای نزدیک باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا