یزدفردا :یکسال و اندی است که مردم محله سید الشهدا یزد به دلیل عدم امنیت چشم به هم نگذاشته اند!

به گزرش خبرنگار یزدفردا :یکی از اهالی در این رابطه گفت:اگر امنیت را به سرقت از تمام منازل یک کوچه نمی گویند به چه چیز امنیت گفته می شود!

یکی دیگر از اهالی به خبرنگار ما گفت :جهت ادای نماز جماعت به مسجد محله رفتم و همسرم در منزل بود پس از بازگشت متوجه نبودن لباسهای بیرونم شدم کت و شلوار و هر چه داخل آن بود همه را برده بودند!

یکی دیگر از اهالی گفت:با حضور در منزل پیر زن چشم هایش را بستند و تمام طلاجاتش را بردند!

یک مادر با صدای لرزان گفت :پلیس ،دادگاه یزد امنیت حق ماست!!!!

دیگری هم گفت :ماموران آگاهی پس ازشکایات مردم محله سارق که در همان کوچه زندگی می کرد دستگیر و به همه چیز اعتراف کرد و متاسفانه فردا صبح با دهن کجی به اهالی محله سرقت هایش از سر گرفت !

آن گونه که اهالی می گویند :سارق قبلا هم دستگیر و حکم زندان تعلیقی برایش بریده بودند و دوباره هم زندان تعلیقی باعش شد تا دوبار تمام خانه های محله خالی شود!!و گفته اند پرونده قبلی در شعبه دیگر بوده و الان در این شعبه !!

البته بماند که یکی از اهالی که رضایت نداده بود با اصرار دوستان در دادگاه از او رضایت مطالبه می کردند چرا؟

باز هم محله ای ها بارها شاهد رها شدن اتومبیل های سرقتی در کوچه بودند که پس از چند روز به اوراقیها می رودو البته چند بار با هوشیاری مردم و تماس با پلیس خودروها را به پارکینگ برده اند !

هرچند که مردم محله امنتیت ندارند اما سارق با امنیت خاطر بیشتر در خانه های مالباخته اطراق می کند و به خاطر کهولت سن محله و ساکن بودن افراد مسن در خانه ها سارق برای چند روز در طبقه بالا خانه ها با پهنا کردن تشک و لحاف می خوابد !!!

آیا راست است که اسلام گفته دست سارق را باید قطع کرد!دست قطع کردن پیش کش زبانش را کوتاه کنند دل همه نسوزد !!

ایا براستی در کوچه ای که دوشهیدوحداقل 6 جانباز تفدیم انقلاب کرده است حالا باید از دست سارق منازلش به کجا پناه برد !!!تا اتفاق ناواری پیش نیامده مسئولین فکری کنند!!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا