پارسائیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان از برگزاری نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد با حضور جانشین سازمان بسیج در سوم تیر در استان یزد خبر داد.

  مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد  با اعلام برگزاری نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد با عنوان " از آسمان چه خبر" اظهار داشت: به همت سازمان بسیج هنرمندان استان این کنگره در ساعت 17:30 عصر سوم تیرماه در محل سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار دانشجو برگزار می شود.

علی محمد پارسائیان گفت: با توجه به اینکه استان یزد ۴۱۰۰ شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، لازم بود شهدایی که تخصص هنری داشتند شناسایی شوند که به لطف پروردگار طی تلاش دو ساله ای که صورت گرفت تعداد۹۷  شهید هنرمند استان یزد شناسایی شدند.

دبیر نخستین کنگره استانی شهدای هنرمند استان یزد از حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج در این کنره خبر داد و افزود:  کنگره ی شهدای هنرمند با سخنرانی سخنرانی سردار فضلی آغاز خواهد شد و با رونمایی از دو کتاب از بسیج هنرمندان استان یزد به نام های "بهشت جمال" و "شناسنامه گل ها"، پخش فیلم شهید ابویی کاری از بسیج هنرمندان، پخش آهنگ فاخر شهدای هنرمند کاری از بسیج هنرمندان، تئاتر خیابانی "دسته سومی ها" ادامه خواهد یافت.

وی تجلیل از خانواده 6 شهید هنرمند شاخص استان را پایان بخش این کنگره عنوان کرد و از عموم مردم شهید پرور استان یزد جهت حضور در این محفل نورانی دعوت کرد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا