مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان گفت: قهرمانی های تیم دوچرخه سواری پیشگامان نشان دهنده قابلیت بالای ورزش استان یزد در سطوح داخلی و بین المللی است.

مهدی پیشکوهی پور پس از قهرمانی تیم دوچرخه سواری پیشگامان در تور بین المللی سینگ کاراک اندونزی و تور بین المللی آذربایجان با تقدیم این موفقیتها به مردم فهیم استان یزد افزود:به لطف خدا همیشه مردم ورزشکار و ورزش دوست استان یزد در همه شرایط از ورزش و خصوصا فعالیتهای باشگاه پیشگامان حمایت کرده اند و این قهرمانی ها پاداش کوچکی است در برابر دریای محبت و حمایت این مردم بزرگ.

پیشکوهی پور با بیان اینکه امسال تیم پیشگامان برای نخستین بار است که در تورنمنت های معتبر بین المللی در بخش جاده شرکت می کند ادامه داد:کسب عنوان قهرمانی در تور های جاده از بین دهها ورزشکار و چندین تیم حرفه ای از سراسر دنیا کار بزرگی است که رکابزنان پیشگامانی با توکل به خدا و همت و تعصب خود موفق به کسب آن شدند.

مدیر عامل باشگاه پیشگامان به اهداف اصلی باشگاه از جمله بومی گرایی و پایه سازی در همه رشته های تحت پوشش باشگاه اشاره کردو گفت: در رشته دوچرخه سواری امسال تیمی کاملا بومی را در لیگ دسته یک روانه مسابقات کرده ایم و امیدواریم با تقویت رده های پایه، ورزشکاران یزدی به اوج رسیده و بیش از پیش در سطوح جهانی بدرخشند.

وی همچنین از حمایت های همه جانبه مهندس رضایی نژاد،مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان،هیئت مدیره محترم باشگاه،دکتر بابایی رییس هیئت دوچرخه سواری استان،سایر مسئولین محترم ،اصحاب رسانه و تلاش ستودنی دوچرخه سواران تیم پیشگامان قدردانی نمود.

پیشکوهی پور در پایان ابراز امیدواری کرد همانطور که یزد،شهر دوچرخه ها نامیده شده است بتوانیم با فرهنگ سازی اصولی علاوه بر ورزش حرفه ای در بخش ورزش همگانی نیز،این رشته ورزشی را بیش از گذشته رواج دهیم.

 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا