یزدفردا :سرپرست فرمانداری رفسنجان منصوب شد

 

مراسم معارفه رضا مشکی به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان برگزار شد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ظهر سه شنبه در این مراسم با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری، رسانه‌ها را به رعایت اخلاق رسانه‌ای فراخواند و اظهار داشت: رساله حقوق امام سجاد دارای ۵۰ حق اعم از حقوق فرد و خانواده و جامعه است و هر کسی که کار رسانه‌ای انجام می‌دهد خود را به این رساله حقوق امام سجاد (ع) مجهز کند.

رحمان جلالی افزود: رهبر معظم انقلاب در یکسال اخیر از فضای مجازی که رها است گله دارند، بنابراین به اصحاب رسانه توصیه می‌کنم که رساله حقوق امام سجاد (ع) را مطالعه کنند در فعالیتشان به کار بگیرند.

جلالی با اشاره به خدمات فرماندار سابق رفسنجان تاکید کرد: در دولت رئیسی یکی از دغدغه‌های استاندار انتخاب فرماندارانی است که بر اساس گفتمان دولت کار شبانه روزی و خدمت صادقانه انجام می‌دهند و پای کار بایستند.

وی به روند انتخاب فرماندار جدید رفسنجان پرداخت و افزود: بین ۲۳ فرماندار با انجام آنالیز و تحقیق در نهایت به استفاده از «رضا مشکی» در سمت سرپرستی فرمانداری رفسنجان رسیدیم که کارنامه درخشان در مناطق محروم دارد در نرماشیر حوزه زیرساختی را تقویت و نیروی انسانی مطلوبی تربیت کرده است.

معاون استاندار کرمان اضافه کرد: مُشکی با نخبه‌ها و اصحاب رسانه با رعایت حقوق عامه ارتباط تنگاتنگ خواهد داشت و با برنامه کوتاه، میان و بلند مدت کار خود را آغاز خواهد کرد تا شهرستان به سمت اهداف روشن خود گام بردارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا