با حضور فرماندارمیبد، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین، کلنگ احداث یک باب مدرسه بنیاد برکت با 600 میلیون اعتبار در روستای حجت‌آباد میبد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: این مدرسه شش کلاسه درزمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و با زیربنای 450 مترمربع با 600 میلیون اعتبار اولیه از محل اعتبارات بنیاد برکت ساخته می‌شود.

ذاکر بابیان اینکه در سال گذشته تفاهم‌نامه احداث 15 مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در سطح استان منعقدشده است افزود: یکی از این مدارس، مدرسه‌ای است که امروز کلنگ آن در روستای حجت‌آباد میبد به زمین زده شد.

ذاکر گفت: در شهرستان میبد با پیگیری‌های مسئولان شهرستان و حضور خیرین نیک‌اندیش ۲۵ پروژه خیری را شروع کردیم که امید است به لطف خدا تا پایان سال شاهد بهره‌برداری برخی از آن‌ها باشیم.

وی بابیان اینکه این سومین مدرسه بنیاد برکت است که احداث آن درمیبد کلید خورد افزود: دو مدرسه احداثی با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان میبد آماده بهره‌برداری است و برای آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار آموزش‌وپرورش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: با پی گیری و همکاری مسئولان شهرستان، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان، این مدرسه در دهه فجر امسال به بهر برداری خواهد رسید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا