سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد عنوان کرد: تدوین بودجه سال۱۴۰۰ شهرداری با برنامه ریزی دقیق و براساس عملکرد سالیانه شهرداری و بخشنامه های ابلاغی در حال انجام است.

یزدفردا: مجید بیکی اظهار کرد: نشست بررسی سیاست های کلان بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری با حضور معاونین شهردار و مدیر مالی شهرداری و با محوریت واحد برنامه و بودجه معاونت برنامه ریزی در محل دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در این نشست با اشاره به نقطه نظرات شهردار شهر میراث جهانی طی ابلاغ بخشنامه بودجه شهرداری، سیاست بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری را اعلام کرد و از معاونین شهرداری درخواست کرد که بر مبنای این سیاست کلی بخش های زیر مجموعه خود را کنترل نمایند.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر اینکه معاونین شهرداری به اعلام نقطه نظرات خود پرداختند، موارد ذیل نیز مورد بررسی قرار گرفت:

۱. وضعیت کلی منابع و مصارف بودجه ۹۹ و عملکرد ۹ ماهه

۲. پیش بینی منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اطلاعات دقیق و عملکرد سال جاری و سالیان گذشته

۳. تعیین سقف بودجه پیشنهادی

۴. میزان افزایش هزینه های جاری و عمرانی سال ۱۴۰۰ و تناسب با درآمدهای مورد انتظار

۵. اعداد کلی پروژه های عمرانی پیشنهادی سال ۱۴۰۰ از طرف بخش های مختلف شهرداری و درصد افزایش یا کاهش نسبت به سال جاری

لازم به ذکر است که بودجه سال ۱۴۰۰ با توجه به اطلاعات دقیق سیستم جامع آماری و سامانه کنترل پروژه شهرداری در حال تدوین بوده و جلسات مستمر با معاونت های شهرداری، مناطق پنجگانه و سازمان های تابعه برای تدوین بودجه ای دقیق، پویا و کارآمد در حال برگزاری است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا