علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: ۹۵۰۰ مورد بازرسی و ۷۱۰ فقره پرونده به ارزش بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی طی مردادماه صورت گرفت.

یزد فردا: «محمدرضا علمدار یزدی» از 9500 مورد بازرسی و 710 فقره پرونده به ارزش بالغ‌بر 31 میلیارد ریال در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی طی مرداد 1399 خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بازرسان این سازمان در اجرای طرح نظارتی ویژه اقلام اساسی که از تاریخ 11 مردادماه لغایت 10شهریور ماه صورت گرفته است، بیش از 9500 مورد بازرسی و 710 فقره پرونده به ارزش 31 میلیارد و 276 هزار ریال تشکیل داده‌اند.

علمدار یزدی افزود: اطلاع‌رسانی و اعلام برنامه‌های سازمان در رابطه با اجرای طرح نظارت بر کالاهای اساسی به اتاق اصناف و ادارات شهرستان‌های تابعه، تهیه و تنظیم برنامه حضور بازرسان و کارشناسان سازمان در نوبت عصر، استقرار بازرس در محل شرکت تولیدکننده ماسک بهداشتی، پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تلفن 124، برگزاری جلسات هماهنگي برای اجراي طرح نظارتي در رابطه با موضوعات میوه و تره‌بار، خدمات، نظارت بر واحدهای نانوایی، گوشت و فراورده‌های پروتئینی، شیر و لبنیات، طلا و جواهر و... هماهنگی با ناظرین افتخاری در سطح استان و انجام گشت مشترک بازرسی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این طرح بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت با مردم است و همشهریان محترم می‌توانند گزارشات و نظرات خود را با این سازمان در میان بگذارند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا