فرماندار مهریز گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ۹۸ تاکنون، مقوله تعلیم و تربیت با توجه به اهمیت آن هیچگاه متوقف نشده است و بخشی از آموزش ها به دانش آموزان با استفاده از ابزارهای نوین علمی در فضای مجازی ارایه و پیگیری می شود.

یزد فردا: رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در جمع تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان افزود: این ویروس موجب تعطیلی ناخواسته و طولانی‌ مدت مدارس و مراکز آموزشی شده اما جریان آموزش هیچگاه متوقف نشده است. 

وی ادامه داد:  اگرچه دانش‌آموزان در خانه‌ حضور دارند اما جریان یادگیری در همان مکان و با روش‌های مختلف در حال پیگیری است و باید فرهنگیان از فضای مجازی و رسانه‌ها به نحو مناسب از آن استفاده کنند.

این مسوول اظهار کرد: البته آموزش غیرحضوری مدت‌هاست در جوامع پیشرفته متداول شده است و شاهد افزایش تمایل به سمت آموزش مجازی از سوی افراد هستیم و باید با مدیریت صحیح در کنار برنامه‌های حضوری اقدام موثر در این مورد صورت گیرد.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: آموزش از راه دور به سبب اینکه در منزل و یا محل مورد نظر دانش‌پذیر انجام می‌گیرد این امکان را برای علم‌آموز مهیا می‌سازد که بتواند با آرامش و تمرکز بیشتر به یادگیری دروس بپردازد.
منبع: ایرنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا