امام جمعه بهاباد دردیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه این شهرستان در حاشیه کویرلوت و در مسیر تردد کاروان قاچاقچیان مواد مخدر، قراردارد گفت : این شهرستان در حاشیه کویرلوت و در مسیر تردد کاروان قاچاقچیان مواد مخدر، قراردارد دراولویت اول باید نیروی انتظامی این منطقه از همه لحاظ تقویت شود .

به گزارش بهاباد امروز ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده انتظامی یزد در این شهرستان و قدردانی از زحمات کارکنان انتظامی بر تقویت یگان های مستقر در منطقه تاکید کرد وافزود: به برکت اسلام و انقلاب، ما توانسته ایم نیروهایی را تربیت کنیم و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی برای دفاع از کشور قدم بر می‌دارند و خانواده های آنها نیز به شهادت فرزندشان افتخار می‌کند.

رییس  شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه ایجاد فضای امن برای مردم و مقابله با هنجارشکنان، از اعمال صالح محسوب می‌شود ، گفت: از تلاش نیروهای ناجا( نیروی انتطامی جمهوری اسلامی) در راستای برخورد با هنجارشکنان اجتماعی تشکر کرد.

امام جمعه بهاباد رصد و برنامه ریزی را از اصلی ترین کار نیروهای انتظامی برشمرد و افزود : امنیت نیازمند زیرساخت‌های علمی، فنی و نرم افزاری است و باید با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته اطلاعاتی و فضاهای مجازی، مسیرهای بلندی را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه اکنون ماموران انتظامی با صبر، استقامت، محبت و ایثار خود در خدمت ملت و حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند، بیان کرد: پلیس با اعتقاد و اعتماد مردمی امروز به نیروی  مردمی و خدمتگزار تبدیل شده است.

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا